Глава запорізького осередку «Радикальної партії» заявила про відхід з політики

05.11.2015 10:29

Ірина Лех, яка очолювала запорізьку обласний осередок Радикальної партії Ляшко заявила про свій відхід з політики.

 
Про це Лех повідомила на своїй сторінці в Фейсбук:
 
«Ці вибори для мене виявилися не просто« брудними ». Вони пояснили мені, що насправді означає «політика». Це коли тебе звинувачують у всіх земних гріхах одночасно; коли зраджують ті, кому ти безмірно довіряв; коли тобі одні погрожують, а інші намагаються купити; коли з'ясовується, що для багатьох гроші - це головне питання на виборах ...
 
Я не готова і далі присвячувати своє життя тому, в що не вірю. Я не вірю в бажання влади (ні минулого, ні нинішньої) створити конкурентні умови для проходження до рад різних рівнів нових людей. Я не вірю правоохоронцям, які імітітуют боротьбу зі злочинністю. Я не вірю політикам, що дає обіцянки, які забуваються ними на наступний день після виборів.
 
Тому прийняла не просте для себе рішення: я повертаюся туди, звідки прийшла - в громадянське суспільство. Там, де я можу і далі захищати інтереси тих, хто створює, і боротися з тими, хто забирає ».
 
При цьому політик зазначила, що і далі збирається працювати зі своєю командою, в яку вірить.
 
Нагадаємо, Лех була активною учасницею запорізького Майдану. Боролася з Євгеном Анісімовим. Балотувалася на виборах двічі, але обидва програла. На останніх претендувала на посаду мера Запоріжжя. Не подолала 5% бар'єр.
 
 

Назад

Новини

  • 05.11.2015 10:29

    Глава запорізького осередку «Радикальної партії» заявила про відхід з політики

    Ірина Лех, яка очолювала запорізьку обласний осередок Радикальної партії Ляшко заявила про свій відхід з політики.   Про це Лех повідомила на своїй сторінці в Фейсбук:   «Ці вибори для мене виявилися не просто« брудними ». Вони пояснили мені, що насправді означає «політика». Це...

  • 30.10.2015 15:28

    Скільки грошей витратили партії, щоб пробитися до міськради

    Згідно з офіційними звітами про формування виборчих фондів, найбільше на свою рекламу витратила міський осередок «Самодопомоги» - 878978 гривень. З цих грошей більше 200 000 - власні кошти партії, близько 670 000 - добровільні внески фізичних осіб і трохи більше 21 тисячі гривень - внески...

Koнтакт

НАДІЯ СНІГУР
Перемоги, 58, 2 поверх

+38(0612) 23-24-01

© 2015 Всі права захищені.

Создать бесплатный сайтWebnode